28 d’agost del 2012

Tornem a carregar!!


Després d'un temps sense activitat al blog, (bé més que un temps podriem dir quasi 2 anys)... tornem a la carga! 

Els dos motius més importants pels quals hem decidit tornar a obrir el blog no són cap més que: 

- Tothom pugui conèixer totes les sortides que hem fet, poder disfrutar de les fotos, i sobretot deixar escrit totes aquelles experiències que vivim en cada correfoc!

- I l'altre, però no menys important, és fer-nos visibles a Sant Sadurní i Catalunya (i fins i tot diria al món però quedaria molt pretenciós jeje)
Per això demano la col·laboració de tots els diables i diableses que aneu/anem a correfocs que em podeu escriure tot allò que sentiu, que viviu, que experimenteu durant els correfocs i les sortides, i enviar-me les fotos per poder-les compartir amb tots! Tan infantils com grans!!
Sé que tots teniu moltes fotos, és hora que surtin a la llum! :)
M'ho podeu enviar a: semnrefum@gmail.com, o penjar-ho al facebook com ha fet la Laura, o enviar-m'ho al meu e-mail personal pilarforns@gmail.com
A més a més... s'acosten fires i no hi seré... necessito un reportatge fotogràfic complet perquè l'any que vé quan em torni a posar les vacances recordi que per fires...no es marxa!!! :)

Salut i foc!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada